ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Αγιογραφία: Ιησούς • Byzantine art: Jesus

"Ο Αίρων τας αμαρτίας του κόσμου"
Πάμε λίγο πριν την Πρωτομαγιά...
Ξεκίνησε την Μ. Πέμπτη το βράδυ και τέλειωσε περίπου 10 μέρες πριν.
Στην ανάρτηση αυτή, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δουν την γέννηση της εικόνας βήμα βήμα.
Ομολογώ πως ξέχασα να φωτογραφίσω κάποια στάδια, ελπίζω μια επόμενη φορά να είμαι πιο προσεκτική.
Διάσταση: 22 Χ 22 εκ / κόντρα πλακέ σημύδας / ακρυλικά - αιθέρια έλαια - αγιασμός
Συνοδεύεται από πιστοποιητικό αυθεντικότητας.


"Jesus"
Acrylics with essences and holly water on plywood
Size: 22 X 22 cm
In this post you can see some steps of the painting of the icon.
An authenticity certificate goes with.


11 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Θα μου άρεσε πολύ κι εκεί στο τρίτο στάδιο αν σταματούσε .Δεν ξέρω γιατί όμως κι ελπίζω να μην θεωρηθεί...ιεροσυλία ;-))

φιλάκι !!

(Περιμένω νέα ε !! )

Χριστίνα είπε...

εξαιρετική αγιοργραφία Μαριέλα μου!!!

dodo είπε...

"ακρυλικά - αιθέρια έλαια - αγιασμός": Εδώ μού φαίνεται πως διατυπώνεις επιγραμματικά τον συνδυασμό τού σήμερα με την παράδοση.

H.Constantinos είπε...

Ωραίο, πολύ ωραίο, και πολύ φευγάτο, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο...

Εξαιρετικό!

H.Constantinos είπε...

Και συμφωνώ πολύ με την κυρία Ξωτικού εκεί στο 3ο στάδιο!

(Δεν έχει σημασία το γιατί κυρία Ξωτικού μου, και οπωσδήποτε δεν πρόκειται γιά ιεροσυλία...)

Mariela είπε...

MIRACOLO...!!! MIRACOLO!!
Φίλοι μου τα θαύματα φαίνεται να συμβαίνουν και στη σημερινή εποχή!!

Κωνσταντίνε.... WELCOME BACK!!!
και φυσικά ευχαριστώ από ψυχής για το σχόλιο....

Καμία ιεροσυλία ξωτικό μου.... ο καθένας έχει τις δικές του προσωπικές μικρές ιδιορρυθμίες!!
φιλουκάκια

Χριστίνα μου σε ευχαριστώ!

Ντοντό. πολύ σωστή παρατήρηση... δεν το είχα δει έτσι!!!

Mariela είπε...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ...
Η λεπτομέρεια αυτή είναι από την "Άκρα Ταπείνωση"

akrat είπε...

!!!!!!!!!!!!!

Άιναφετς είπε...

Πολύ καλά κάνεις και εξηγείς πώς δουλεύεται η εικόνα, είναι μια τεχνική που δεν γνωρίζω!
Το αποτέλεσμα εξαιρετικό!

ΑΦιλάκια και καλό μας Σαββατοκύριακο! :)

MYSTELIOS είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα στάδια της αγιογραφίας και το αποτέλεσμα όπως πάντα υπέροχο ... μπράβο Μαριέλα μου και καλή συνέχεια !!!

Mariela είπε...

Akrat, ............!!!

Μαγισσούλα μου ευχαριστώ! χαίρομαι πραγματικά όταν προσφέρω και κάτι ενδιαφέρον πέραν της εικόνας!
φιλάκια

Στέλιο μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails